dimarts, 12 de juny del 2018

Visita a l'ajuntament de Sant Cugat Taronges 1r C

_AJUNTAMENT DE ST. CUGAT 

On hem anat:
Avui hem anat a l' Ajuntament de st. Cugat : El lloc on es coordinen tots els serveis i activitats que es fan a Sant 
Cugat . 
Primer hem anat a visitar l' ajuntament vell i després el nou, i em vist quines diferencies hi han entre els 2.
Dintre l'ajuntament nou em visitat la sala del ple on em fet un taller i on hem passat la majoria del temps.

Que em descobert:

Em descobert les diferències entre l'ajuntament vell i el nou , les parts que han de tenir obligatòriament els ajuntaments : el nom de l' edifici, un balco i les banderes.
També em aprés que abans aquest edifici era una tenda de queviures i al pis de dalt tenia un club de boxa. Desprès d'aixó em anat a visitar l'ajuntament nou i em notat moltes diferencies envers del vell. Més tard desprès de la explicació em entrat dintre l'ajuntament i em entrat dintre la sala del ple. Allà dintre em fet unes activitats sobre quines persones participaven en la sala del ple. Seguidament hem imitat que feien aquestes persones fen un joc de rol. Alguns eren ciutadans i altres eren els partits polítics.També hem aprés que abans hi havia sempre un rellotge per que no tothom podia comprar-se un rellotge, en canvi ara ja no hi es per que tothom pot comprar-se un, o te un mòbil o un ordinador per poder mirar l'hora. Ens ha agradat molt i la visita la hem trobat molt interessant.


Quin valor destaquem:  



La foto del dia:
















Més de mil paraules.

Una pista per trobar el repte:
La pista hi és, on el cap hi és.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada